امداد خودرو هشتگرد

۱ بازديد

 گشتاور درون چرخ تقریباً 1400 نیوتن مترو توان خروجی تقریباً 50 کیلووات دست یابد.علاوه بر وزن موتور درون چرخی که باعث لغزش چرخ محرک و تأثیر بر هندلینگ می‌شود، مصرف انرژی بیش از حد و دمای بالای موتورهای درون چرخی نیز به سختی قابل حل است. مشکل دمای بالا عمدتاً ناشی از شتاب کوتاه مدت است که اغلب در رانندگی شه امداد خودرو هشتگرد    ری رخ می‌دهد. در سرعت‌های پایین، موتورهای درون چرخی بدون خنک‌کننده نیاز به خنک‌سازی اجباری با هوا یا آب دارند تا دمای آنها زیر دمایی باشد که باعث تغییر شکل چرخ‌ها یا تغییر خواص لاستیک تایر نشود.در حال حاضر، تولیدکنندگان موتور خودروهای الکتریکی در حال تبلیغ موتورهای پرسرعت همراه با گیربکس‌های چند سرعته هستند. این موتورها عمدتاً بدون خنک‌سازی اجباری خارجی کار می‌کنند. آنها سبک وزن هستند و در صورت استفاده با امداد خودرو هشتگرد  گیربکس‌های مورد نیاز، بسیار کارآمد هستند.آخرین میتسوبیشی میو (مدل 2020) مجهز به یک موتور مرکزی و یک گیربکس دو سرعته با حداکثر نسبت دنده 7.065 است.واحد محرک الکتریکی از طریق شفت‌های محرک به چرخ‌های عقب متصل می‌شود که هر کدام دارای دو مفصل سرعت ثابت هستند. محور عقب از یک طراحی مدرن مستقل سه اتصالی De Dion استفاده می‌کند که بیشتر در خودروهای لوکس یا خودروهای اسپرت رایج است.برای چنین خودروی کوچکی، حداکثر گشتاور خروجی موتور ۱۹۶ نیوتن‌متر کمی زیاد به نظر می‌رسد. با این حال، وزن باتری همراه با وزن اجزای خودرو، وزن خالص MiEV را به ۱۰۹۰ کیلوگرم می‌رساند که منجر به نسبت گشتاور به وزن ۰.۱۹ نیوتن‌م باید   امداد خودرو هشتگرد    تر بر کیلوگرم می‌شود که اگرچه خیلی زیاد نیست، اما هنوز هم منطقی است.این روند کنار گذاشتن موتور درون چرخی به طور فزاینده‌ای در سدان‌های متوسط، SUVها و خودروهای اسپرت برقی رایج شده است. این امر به وضوح روند توسعه راه‌حل‌های گیربکس چند سرعته را نشان می‌دهد،

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.